Categories: تاسیساتتخلیه و لایروبی و حفر چاهتشخیص ترکیدگی لولهلوله بازکنیلوله کشی آب و نصب شیرآلات

سه اشتباه بسیار رایج هنگام تصفیه آب و فاضلاب

اشتباه اول

لوله بازکنی و تخلیه چاه هنگام شبانه روزی

( اشرشیاکلی ( بیماریزا است! هنگامی در اخبار بیان شده که آب معدنی دماوند به حافظه حضور ( اشرشیاکلی ( پلمپ شده , معین است که‌این باکتری یکی‌از باکتریهای بیماریزا است که در منابع آبی‌رنگ یافت می‌گردد . در حالی که چنین نمی‌باشد و این باکتری سالهاست که در اندام گوارشی انسانهای تندرست معاش می‌نماید فارغ از آنکه برای آن ها مشکلی دورازشوخی را به‌وجود آورده باشد . در واقع این گونه میکروب را بایستی با تصفیه آب از میان پیروزی .

با این وجود این کار غلط نیز نبوده که آب معدنی دماوند را به حافظه حضور ( اشرشیاکلی ( پلمپ کرده‌اند . چون این باکتری به یاد عصر ماندگاری طولانی در منابع آبی‌رنگ شاخص و ابزار خیر برای تندرست و ایمنی منابع آبی‌رنگ محسوب می‌شود . همان عدم حضور باکتری ( اشرشیا کلی ( به‌این مضمون‌ است که به احتمال بسیار دیگر باکتریهای بیماریزا هم در آب وجود ندارند البته حضور آن به‌این مضمون‌ است که شاید باکتریهای بیماریزا نیز در آب باشند .

خلاصه حرف این‌که شاید شما آبی‌رنگ که دارنده ( اشرشیا کلی ( است را بنوشید و مبتلا بیماری نشوید البته زیرا خطر چنین کاری زیاد بسیار است خوب تر است تندستی خویش را در معرض خطر قرار ندهیم .

در آوردن جسم از چاه کامرانیه شمال تهران فوری

اشتباه دوم

نیترات با جوشاندن از میان می رود . نیترات و میکروارگانیزمها در بخش اعظمی از مورد ها از راهی یکسان که ورود فاضلاب به منابع آبی‌رنگ است وارد آب می گردند و این شیوه یکسان است که برای بعضی این گمان غلط را می سازد که آنهایی که از یک روش وارد شده‌اند می توانند از راهی یکسان بیرون شوند .

این در حالی است که اگر‌چه جوشاندن میتواند باکتریها را از میان برنده شود , البته حاذق به از میان بردن یا این که کاهش مواد شیمیایی محلول و منجمله نیترات نمی‌باشد . در واقع جوشاندن آب حال و روز را خرابتر نیز می‌نماید چون تبخیر آب موجب می‌گردد خیر فقط نیترات حذف نشود و کاهش نیابد و به جای آن با تغلیظ گشتن , اثر گذاری بدش بر تندرستی و تندستی را بیش تر نیز نماید .

لوله بازکنی جمهوری قم

اشتباه سوم

BOD به عبارتی میکروب است . هنگامی گفته می‌گردد ( آب شیر BOD نادر داراست ( یا این که ( آب نهر BOD میانگین داراست ( و ( فاضلاب BOD بالا داراست ( متوجه می‌شویم که BOD چیزی جز ( باکتری ( و ( میکروب ( نمی باشد . علی الخصوص این‌که در اخبار خوانده‌ایم که ( ضدعفونی و کلرزنی BOD آب و فاضلاب را نادر می‌نماید ( . هنگامی تمامی بیان ها کنار داده ها برگرفته از منابع دارای اعتبار قرار می گیرد که BOD را ( توشه آلودگی ( در لحاظ گرفته‌اند , اطمینان حاصل می کنیم که برداشت ما صحت دارد .

با تمام این سخن ها در حالتی که BOD فاضلاب ساده چیزی میان ۲۰۰ تا ۶۰۰ میلی گرم در لیتر باشد و BOD خون چیزی نزدیک به ۱۵۰ هزار الی ۲۰۰ هزار میلی گرم بر لیتر BOD داراست , مقداری تردید می کنیم .

حقیقت این‌که BOD شاخصی از حضور مواد آلی یا این که غذای مد نظر میکروارگانیزمها است و خیر مواد آلی را بایستی BOD دانست و خیر موجودات ریز یا این که به عبارتی باکتریها که بعضیهایشان بیماریزا میباشند را می‌توان BOD محسوب کرد . با این تعریف‌و‌تمجید هنگامی اندازه BOD نادر می‌گردد به‌این مضمون‌ است که باکتریها با عدم دستیابی به غذای مد نظر خویش از میان می روند و هنگامی BOD در آب یا این که فاضلاب بسیار است به‌این مضمون‌ استکه باکتری‌هایی که به غذای مد نظر شان رسیده‌اند پرورش و تکثیری اضافه دارا‌هستند . پس بایستی هنگام تصفیه فاضلاب این میکروب را از میان پیروزی .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 2/5]
مسئول مجله فنی

Recent Posts

مشاوره برای خرید هواکش دستشویی به همراه فیلم آموزشی

 امروزه در خانه های کوچک و اپارتمان ها برای تهویه هوای دستشویی دیگر از پنجره استفاده نمی شود و وسیله…

3 سال ago

فلاش تانک دو زمانه چیست؟نحوه کار آن چگونه است ؟+کلیپ آموزشی

فلاش تانک ها یا همان سیفون ها در گذر زمان پیشرفته تر شده تا به نمونه های امروزی که جدیدترین…

3 سال ago

نگاهی به عملکرد فلاش تانک توکار

با پیشرفت روز به روز تکنولوژی، اختراع و ساخت دستگاه ها و کالاهای جدید هر روز با مدلهای مختلف به…

3 سال ago

نحوه استفاده از بیده توالت فرنگی به روش بسیار ساده

در محل هایی که دستشویی فرنگی بیده دار وجود دارد، لازم است که استفاده از بیده توالت فرنگی آموزش داده…

3 سال ago

معرفی قویترین محلول لوله بازکن

امروزه در میان روش های خانگی باز کردن گرفتگی لوله ها استفاده از محلول لوله بازکن به شرط شناخت و…

3 سال ago

معرفی 2 ایده کاربردی برای تزیین سرویس بهداشتی منزل

زیبا بودن سرویس بهداشتی و تزیین آن اندازه سایر قسمتهای منزل تان اهمیت دارد برای این کار اصلا نیازی نیست…

3 سال ago