بالا زدن چاه دستشویی و راه های لوله بازکنی برای آن

بالا زدن چاه دستشویی برای شما هم تهوع آور و مشمئز کننده است؟ بوی بد آن شما را هم کلافه می کند؟ آیا شما هم در این فکر هستید که سریعا و هر طور که شده این مشکل را برطرف نمایید و سرویس بهداشتی خود را به حالت اولیه خودش بازگردانید؟

قبل از اینکه به فکر رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت باشید، ما می خواهیم برای شما علت بالا زدن چاه دستشویی را بیان کنیم و بگوییم که چه چیز هایی باعث آن می شود و چه راهکارهایی برای آن وجود دارد. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

البته اگر مایل هستید از راه کارهای بیشتری استفاده کنید و علت های بیشتری را در مورد بالا زدن فاضلاب توالت بدانید، بهتر است به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و مقاله بالا زدن چاه دستشویی را مطالعه کنید چرا که در این سایت به صورت مفصل تری به این موضوع پرداخته شده است.

گرفتگی سیفون علت شایع بالا زدن چه دستشویی

یکی از عوامل شایع برای بالا زدن چاه دستشویی، گرفتگی سیفون آن می باشد که در توالت های فرنگی این مورد بیشتر به چشم می خورد، به این علت که لوله های سیفون آنها باریک تر است.
فقط انداختن یک دستمال کاغذی کافی است که باعث گرفتگی سیفون شود، چرا که این دستمال کاغذی زمانی که وارد سیفون می شود سنگین شده و فضولات را به خود جذب می کند و کم کم به کف سیفون می چسبد و باعث گرفتگی می شود.

شما با کشیدن فلاش تانک بعد از هر بار استفاده از سرویس بهداشتی می توانید مانع رخ دادن این علت برای بالا زدن چاه دستشویی شوید .

بالا زدن چاه دستشویی و علتهای آن

اگر با روشهای خانگی گرفتگی چاه دستشویی منزلتان برطرف نشد می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید.
سایت برچسب در تمامی نقاط تهران بهترین لوله بازکن ها را دارد، فقط کافی است شما به آدرس سایت به نشانی www.barchasb.net مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی ارزان برچسب استفاده نمایید.

نفوذ ریشه درختان علت عجیب برای بالا زدن آب توالت

یکی از علتهای عجیب بالا زدن چاه دستشویی، نفوذ ریشه درختان می باشد.
ریشه درختان تمایل به رطوبت دارند و طبیعتا به سمت چاه فاضلاب کشیده می شوند.
بعضا دهانه لوله فاضلاب بیشترین رطوبت را دارند و همین باعث می شود تا ریشه ها داخل لوله رشد کنند.
با رشد ریشه ها داخل لوله فاضلاب مسیر خروجی لوله به سمت چاه گرفته می شود و بالا زدن آب توالت اتفاق می افتد.

ریشه درختان عامل بالا زدن چاه دستشویی

برای برطرف کردن این علت شاید با فنر دستی بتوانید کمی آن را برطرف کنید ولی اگر با فنر دستی برطرف نشد می توانید بعد از مراجعه به سایت برچسب ،مثلا اگر در محله ونک تهران هستید، نام ونک را جستجو کنید تا بهترین لوله بازکن های ونک را مشاهده کنید و از خدمات لوله بازکنی ونک استفاده نمایید.
البته سایت برچسب فقط در ونک تهران سرویس لوله بازکنی ارائه نمی دهد و شما در هر کجای تهران هستید می توانید از آنها نزدیکترین لوله بازکن به خودتان را بخواهید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
آب خاکستری

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید