معرفی روش های خانگی لوله بازکنی

ورود اشیاء و مواد زائد به داخل لوله های فاضلاب به مرور زمان در لوله رسوب کرده و راه فاضلاب را می بندد. در این مواقع یکی از ساده ترین و در دسترس ترین راه های حل این مشکل، به کارگیری روش های خانگی لوله بازکنی می باشد.

ما دراین مقاله می خواهیم روش های خانگی لوله بازکنی را شرح دهیم تا در مواقع نیاز به سادگی این مشکل را خودتان برطرف کنید.

البته به یاد داشته باشید که همه گرفتگی ها را نمی شود در منزل برطرف کرد. برای برخی از گرفتگی های شدید می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و ازخدمات لوله بازکنی شبانه روزی در سراسر تهران استفاده کنید. مثل سرویس لوله بازکنی در نارمک یا دیگر مناطق تهران.

یکی از روش های خانگی لوله بازکنی استفاده از تلمبه دستی است

استفاده از تلمبه دستی می تواند به عنوان ساده ترین و کم هزینه ترین روش های خانگی لوله بازکنی باشد. برای انجام این کار باید تلمبه دستی را در دهانه ورودی لوله فاضلاب قرار دهید و با چند با فشار دادن و بالا کشیدن محکم تلمبه دستی می توانید به سادگی گرفتگی لوله را باز کنید.

ساده ترین روش های خانگی لوله بازکنی

البته برای گرفتگی هایی که شدت بیشتری دارند حتما باید با لوله بازکن های ماهر در شهر خود تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که لوله بازکنی برچسب می تواند به شما نزدیک ترین لوله بازکن ها در سراسر تهران را معرفی کند. فقط کافیست تماس بگیرد تا این افراد در کم تر از نیم ساعت به محل شما رسیده و مشکل را برطرف کنید.

استفاده از فنر دستی یکی از روش های خانگی مطمئن برای لوله بازکنی

اگر گرفتگی لوله های منزل شما شدید است از میان روش های خانگی لوله بازکنی، استفاده از فنر دستی می تواند به شما کمک کند تا آن را برطرف کنید.

برای فنر زدن لوله فاضلاب کافی است که سر فنر لوله بازکنی را وارد لوله فاضلاب کنید و بعد آن را آنقدر به داخل هل دهید تا به گرفتگی لوله فاضلاب برسد در مرحله آخر فنر را به سمت عقربه های ساعت بچرخانید تا بتواند گرفتگی ها را به خود بچسباند و یا آن ها از هم بازکند و مسیر لوله بازشود. به همین سادگی می توان یکی از روش های خانگی لوله بازکنی را انجام دهید.

فنر دستی از روش های خانگی لوله بازکنی

در صورت کارساز نبودن روش های خانگی لوله بازکنی، لوله بازکن های متخصص برچسب با استفاده از دستگاه های بروز می توانند گرفتگی های لوله ها را برطرف کنند مثل استفاده از دستگاه فنر زنی، تراکم هوا و… . لذا برای استفاده از خدمات لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران مثل خدمات لوله بازکنی در شمال تهران می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید.

هنگام کار با فنر لوله بازکنی فشار بیش از حد به فنر نیاورید و برای بیرون آوردن آن از داخل لوله لازم است که فنر را به جهت پادساعتگرد بچرخانید تا بهراحتی فنر از داخل لوله بیرون آید.

روش های خانگی لوله بازکنی خیلی متنوع هستند ولی ما در اینجا فقط به دو شیوه ساده و کاربردی آن اشاره کردیم که برای اطلاعات بیشتر باید به مقالات سایت برچسب مراجعه کنید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لوله

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید