انواع دستگاههای لوله بازکنی در مشهد

برای باز کردن لوله های گرفته انواع و اقسام روش‌های مختلفی وجود دارد که استفاده از دستگاه لوله بازکنی یکی از این روشهاست. از جمله روش های دیگری که برای باز کردن لوله‌های گرفته استفاده می شود، استفاده از اسید، پمپ و محلول های خانگی و… می باشد.

انواع دستگاههای لوله بازکنی در مشهد
مثلاً اگر در شهر مشهد ساکن هستید می توانید برای پیدا کردن لیست افراد لوله بازکن در مشهد به سایت فنی کارا مراجعه کرده و این لیست را در این سایت به صورت رایگان مشاهده کنید. برای بازکردن لوله گرفته ابتدا از روش های خانگی استفاده کنید که استفاده از محلول های خانگی با استفاده از جوش شیرین، سرکه، آب لیمو و… می باشد، که اگر با این روشها لوله گرفته باز نشد، در این صورت می‌توانید با یک فرد متخصص در زمینه لوله بازکنی تماس بگیرید.

پیدا کردن لیست تماس افراد لوله بازکن در مشهد

اگر ساکن مشهد هستید و به دنبال افراد لوله بازکن در مشهد می گردید تا آنها مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزل یا محل کارتان را برطرف کنند، می توانید لیست این افراد را به صورت رایگان در سایت فنی کارا مشاهده کنید. افراد لوله بازکن از جمله روشهایی که برای باز کردن گرفتگی لوله استفاده می کنند استفاده از دستگاه تراکم هوا می باشد.

کاربرد های دستگاه های لوله بازکنی در مشهد

اغلب لوله بازکن ها در مشهد و در بیشتر شهرهای ایران از این دستگاه زمانی استفاده می کنند که گرفتگی لوله با فنر یا با استفاده از محلول های خانگی حل نشده باشد. در این صورت با استفاده از این دستگاه اقدام به باز کردن گرفتگی لوله می کنند. دستگاه تراکم هوا توانایی بالایی در رفع گرفتگی های شدید لوله های فاضلاب دارد.

نحوه عملکرد دستگاه تراکم هوا در لوله بازکنی

اساس کار دستگاه تراکم هوا بر مبنای فشار هوا می باشد این دستگاه هوای متراکمی که در درون مخزن خود ذخیره کرده است را با فشار زیادی به درون لوله وارد میکند و در لوله ها با وجود این فشار بالا اگر شی ای وجود داشته باشد به سمت مسیر خروجی هدایت می شود در نتیجه مسیر لوله باز می شود. هنگام استفاده از دستگاه تراکم هوا در زمانی که با فشار بالا کار می کند، صدای مهیبی به گوش می رسد از این صدا نهراسید. افراد متخصص در زمینه لوله بازکنی این قضیه را از قبل به شما اعلام خواهند کرد.

بهتر است بدانید که استفاده از دستگاه تراکم هوا نیاز به دقت و توانایی خاصی دارد و این فشار هوایی که برای باز کردن لوله استفاده می‌شود متفاوت می باشد و بسته به نوع گرفتگی و شرایط موجود لوله بازکن فشار دستگاه را تنظیم می‌کند تا به لوله ها آسیبی وارد نشود در بعضی از مواقع که گرفتگی لوله فاضلاب به علت وجود خاک یا سنگ در لوله فاضلاب می باشد، در این مواقع بهتر است از فنر لوله بازکنی استفاده شود. نشت یابی لوله با دستگاه دقیق منطقه سه تهران شبانه روزی

نحوه عملکرد دستگاه تراکم هوا در لوله بازکنی

لوله بازکنی در کرج و بعضی از شهرهای ایران بیشتر با استفاده از فنر لوله بازکنی صورت می گیرد و خیلی کم از دستگاه های تراکم هوا به منظور باز کردن لوله های گرفته استفاده می کنند، مگر در مواقع ضروری که با هیچ کدام از روش ها لوله گرفته شده باز نشده باشد و چاره ای جز استفاده از دستگاه تراکم هوا وجود ندارد، افراد لوله بازکن از این دستگاه برای برطرف کردن گرفتکی لوله ها اسفاده می کنند.

دلایل استفاده از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا

دستگاه تراکم هوا با استفاده از فشار بالا و قدرت بالایی که دارد و همچنین قابلیت تنظیم فشار در شرایط مختلف می‌تواند انواع گرفتگی های لوله فاضلاب یاد گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی را برطرف کند دقت داشته باشید در مواقعی که گرفتگی لوله شدید نیست می توانید با استفاده از محلول های خانگی یا با استفاده از فنر مشکل را برطرف کنید و استفاده از دستگاه لوله بازکنی انتخاب درست نمی باشد.

با این وجود در شرایطی که گرفتگی لوله های فاضلاب شدید باشد استفاده از دستگاه تراکم هوا بهترین و مناسبترین راه حل می باشد و در اکثر شرکت‌های لوله بازکنی از این دستگاه استفاده می کنند بهتر است برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل یا محل کارتان از افراد متخصص در این امر استفاده کنید چراکه اگر از دستگاه لوله بازکنی در فشار بالا برای لوله هایی که دچار پوسیدگی یا فرسودگی هستند، استفاده کنید، خسارات بالایی به همراه خواهد داشت و ممکن است لوله ها دچار ترکیدگی گردند.

در این صورت هزینه های ناشی از ترکیدگی لوله ، تشخیص ترکیدگی لوله و ساخت و ساز و لوله کشی مجدد را بر روی دوش شما خواهد گذاشت. لذا حتما با یک فرد متخصص مشورت کنید و در صورتیکه نیار به استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فشار بالا نمی باشد بهتر است از این دستگاه ها استفاده نکنید. لوله بازکنی شرق | لوله بازکنی شرق

لوله بازکنی تهران نو شرق تهران

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لجن فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید